CARNAVAL

3 Febrer 2013 at 15:30 10 comentaris

Entry filed under: Les estacions. Tags: .

Carnestoltes Maquillatge d’ulls

10 comentaris Add your own

  • 1. Abril J  |  3 Febrer 2013 a les 15:42

    hola amimagraria difrasarma da prinsessa.
    abril j.

    Respon
  • 2. Laura Ramírez  |  4 Febrer 2013 a les 19:07

    hola soc la Laura R. i a mi m’agradaria disfressar-me de la princesa Draculaura.
    Adeu!!

    Respon
  • 3. Marina  |  7 Febrer 2013 a les 19:13

    hola soc la marina i a mi m’agrada la disfressa de
    dimoni

    Respon
  • 4. llopez777  |  7 Febrer 2013 a les 19:36

    Hola soc l`Arnau I m,ha agradat molt disfressar_me due Superman!!!!!

    Respon
  • 5. Sílvia Pedret  |  8 Febrer 2013 a les 15:22

    ola soc en bernat i magradaria disfrasarma de super man.adeu

    Respon
  • 6. aitana  |  17 Febrer 2013 a les 19:18

    Hola! Sóc la Aitana i vaig disfressar-me de SUPERMAN

    Respon
  • 7. Xènia  |  24 Febrer 2013 a les 12:33

    hola soc la xenia mebax disfrasa da gipi fins dama

    Respon
  • 8. Clara  |  26 Febrer 2013 a les 17:09

    hola soc la clara i m’agradaria disfresar-me de cleo de les monter

    Respon
  • 9. Aina Puigmiquel  |  5 Març 2013 a les 16:29

    M’agradaria disfressar-me de barrufet. aina

    Respon
  • 10. carlota  |  6 Març 2013 a les 16:24

    hola soc la Carlota, escric per dir que pel Carnaval em vaig disfressar de Abbey Monster High

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Què saps…

Aprenem jugant

Plàstica

MOMENTS

PROTAGONISTES P5 A

PROTAGONISTES P5 B

Experiments

El cos humà

Temes treballats

Les estacions de l’any

Entrades recents

El més clicat

  • Cap

El nostre petit món! P4

VISITES

  • 12,824 visites

